سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزشی

 بازیکن فوتبال آرایشگاه، باشگاه، آرایش مردانه یا زنانه

در جامعه ایرانی ما جوانان در پی ایجاد شخصیت و بوجود آورن زیر بنای اخلاقی خود می باشند که در این میان به دنبال الگو گیری در بین قهرمانان،   بازیگران،مسئولان مملکتی وبازیگران تلویزیون و حتی مجریان شبکه های مختلف       افراد مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.    

در بین این انتخاب رفتار ها ،شکلها،قیافه ها و مدها تاثیر به سزایی در تغیییر رفتار جوانان الگو  پذیر دارد  و بدون تفکر الگو ها را گرقته و  خود را به شکل آنها در می آورند شکل مو ها و لباسها ،صورت ،ریش ، هر کدام میتواند جوانان را به خود جذب نماید.

به هر حال در چند سال اخیر شاهد ایجاد تغییراتی در الگو های   ورزشی جوانان  و روی آوردن بازیکنان ورزشی بخصوص فوتبال که در کشور ما از طرفداران زیادی نیز بر خوردار می باشد هستیم. و این الگو های ورزشی که خود نیز بعضی از الگو های غربی را  گرفته اند جای تامل دارد.و اینجا این بحث پیش می آید که آیا بازیکنان به صرف اینکه  مسئله شخصی هست می توانند به هر گونه آرایشی که می خواهند دست بزنند و بگو ییند  به خودما ن مربوط است؟

خبرگزاری فوتبال ایران – حسین کعبی هم از آن دسته بازیکنانی است که باید آرایش ظاهری‌اش را عوض کند ولی به نظر می‌رسد که او با مطرح شدن این موضوع بیش از حد عصبانی است و حاضر نیست تغییری در چهره‌اش ایجاد کند.

کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، با اشاره به این موضوع می‌گوید: «چهره من هیچ ایرادی ندارد و اتفاقاً نسبت به خیلی‌ها آرایش ساده‌ای دارم، واقعاً نمی‌دانم که این قوانین را از کجا می‌آورند و اصلاً بر چه اساسی در مورد چهره بازیکنان نظر می‌دهند. آرایش صورت من به هیچ کس مربوط نیست و هیچ وقت آن را تغییر نمی‌دهم
بازیکن ملی‌پوش سایپا تأکید می‌کند: «من با سایپا قرارداد بستم و فقط تابع تصمیمات این باشگاه هستم و به دیگران مربوط نیست که نوع چهره‌ام چگونه است. چند سال پیش که بازیکنان مدل‌های مختلف مو را روی سرشان آزمایش می‌کردند هیچ کس کاری نداشت ولی الان حتی به صورت بازیکنان هم ایراد می‌گیرند و حتماً دو روز دیگر می‌خواهند بگویند که ریش بگذار و موهایت را هم کچل کن

من در اینجا چند سوال مطرح می کنم :

1-آیا بازیکنا ن فوتبال     شهرت خود را به واسطه شخص خود به دست آورده اند یا به و اسطه     حضور در لیگ و باشگاههای ورزشی و پخش صدا و سیماو رسانه ها     ؟

2-بدون داشتن هوادار باشگا ها  و مردم کشور آیا این ورزشکارن می توانستنند به شهرت برسند      ؟

3- آیا همه انچه که ورزشکاران می توانند به جوانان  هدیه  بدهند  الگو های     ، و   مد های         غربی  است؟

در هر صورت  مداخله  و  ایجاد روشی منایب جهت از بین بردن و آگاه کردن بازیکنان  بدیهی    می باشد.و دست اندرکارا ن و کمیسته انظباطی  وسازمان تربیت بدنی این وظیفه را بر عهده دارد و باید به صورت جدی مسئله را مورد بر رسی قرار دهند و تنبیهاتی را برای افراد خاطی در نظر بگیرد تا هر چه زودتر جلو اشاعه فرهنگ غربی و تهاجم فرهنگی غرب از طریق ورزش به کشور خود  نباشیم و جلو گسترش آن را بگیریم و همچنین الگو های غلط را نیز اصلاع کرده  باشیم.

                                                                        

 


ارسال شده در توسط شاهرخ

درس بی کناب ورزش
10تمرین ورزشی ساده بدون نیاز به دستگاه ورزشی ( 2/9/1387 )
گوش درد شناگران
30 دقیقه پیاده روی کاهش سکته مغزی
والیبال
ورزش برای لاغرها
ورزش قلب
معلمان ورزش مدارس ‌تجربی‌اند
مقایسه عوامل آموزشی درس تربیتبدنی در مدارس دولتی و غیرانتفاعی
نقش ورزش مدارس در شکوفایی ورزش کشور
ورزش پایه را باید از مدرسه آغاز کرد
دریبل برزیلی
چگونه فوتبال بازی کنیم
موفقیت ذهن ورزش
تکواندو
بازی
جودو
اموزش فوتبال
آموزش بسکتبال
فوتبال نوین
ورزش
تاریخچه ورزش
مسابقات فوتبال و سازماندهی و تشکیلات فیفا
رابطه حرکت و ورزش با دستگاه تنفس
پیشگیری از آسیب های ورزش تنیس
نیاز به آب و املاح در ورزشکاران1
12 دلیل خوب برای دویدن
طبقه بندی سن در فوتبال
معرفی رشته تربیت بدنی
نیروی عضلانی
علوم تغذیه در ورزش
تاریخچه فوتبال
ورزش عضلات چشم
علوم ورزشی
نقش پیاده روی بر سلامتی
بهمن 1387
آذر 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
استقلال یا ذوب آهن
اردیبهشت 1388
گرم کردن و سرد کردن در ورزش
بیانیه مایلی کهن
استقلال قهرمان شد
آرشیو